الأربعاء، 13 يناير 2010

اكواد كول تون البوم جنات 2009 على موبينيل

حصــرياّ وقــبل أى حـــد

أكواد اغاني ألبوم جنات 2009

علي موبينيل

علي فكرة

تبدأ من....(علي فكرة مقولتليش كلام حلو النهاردة ....)

720034

عشان خاطره

تبدأ من....(عشان خاطره ياما سمعت الكلام ومن غير كلام.... )

720035

خيط ضعيف

تبدأ من....(في خيط ضعيف رابط ما بينا ودا النصيب هتخاف عليه هخاف عليه هتسيب هسيب.... )

720036

حب امتلاك

تبدأ من....(مكنش ناوي خير يوميها يا قلبي ليا ومكنش ناوي خير م الأول معاك.... )

720037

أنا دنيته

تبدأ من....(أنا الحضن اللي من تعبه بيهرب ليه آآآآآآه أنا القلب اللي من خوفه بيتحامي فيه أنا مش واحدة بتحبه وبتموت فيه أنا بموت فـ التراب اللي بيمشي عليه)

720038

ضمني بعيونك

720039

الطفلة البريئة

تبدأ من....(الطفلة اللي كانت لعبتك ومن ضعفها جت قوتك أهي أتغيرت من نحيتك والبركة فيك.... )

720040

إسمع كلامي

تبدأ من....(ملهوفه عليك ومسلمه تقدر تقول مستسلمه حاسه إني طايرة فـ السماااا.... )

720041

جيالك

تبدأ من....(قلبي معاك قلبي معاك لا نسيتك ولا هنساك.... )

720042

لو مرتاحه معاه

تبدأ من....(أنا لو مرتاحه معاه وبلاقي فـ قربه اللي أنا عايزاه واللي أنا حسااااااه .... )

720043

مين بيعيش

تبدأ من....(مين بيعيش أكتر من عمره مين عارف قدره علشان يا حبيبي نضيع يوم فـ البعد.... )

720044

هـــو كدهـ المفــروض خلصــت

بــس دي هديهـ لاعضــاّء كايــرو مـــول

أجدد الكــول تــــون 2009

للمقاطـع اللى ف نـص الاغنيهـّ ( الكوبليهات التانيه من الاغانـي )

كــود المقطـع الثانـى :: مكنتش نــاوى ::

الكـــودالثانـى للمقطع الثانـى 100275

ده انا لو عليا ياحبيبى عايزك هنا جمبى

ومافيش حاجه فقلبى ياريت تفهم كده

لا حبى ليك عمره انتهى ولا قولت نتفارق انت اللى بتفارق اوهام وخلقتها

انا ليه ساعتها مجاش فبالى كلام لحظه ماقـ

الكـود الثانـى للمقطع الثانـى 100273

مجاش فبالى قبل منك انى احب الحب ده

عملت ايه فيا ومشيت خليتنى بعدك اعيش كده

علمت قلبى حلم واحد بيك وبس بيحلمه

معرفش ينطق غير بحبك ماهو ده اللى اتعلمه

دي اكواد شريط تامر بس الكوبليهات التانيه من الاغاني

150098 - قسمة ونصيب

(وقولولها اللي كان بينا ميخلهاش تشوفني تبص بعيد ايوة الواحدة ممكن تضعف أدام حبيبها دة شئ أكيد وأنا اكتر واحد عارف من جواها ملاك قلبه رقيق واللي كان بينا في عنيا ذكريات إحساس برئ)

150099 - افتكرلى (معقول قادر تسيبني وفراقنا سهل عندك عدهالي عشان خاطري حبيبي دة أنا حتة منك)

150100 - قلبي اللى حبك (كنت عايش حياتي عشانك وياما حاولوا ياما ياخدة مكانك قولي امتا حبتني امتا كدة لما عمرك محستنيش كل مرة بستحمل جرحك واجى على نفسي وانا اللى بصالحك ولا بتقدر وبتستهر بمشاعري وكل حنيني)

150101 - قرب كمان (حبيبي يفوت سنين وايام على حبك فى قلبي يزيد كانى بعيش من الاول فى حب جديد بعدت كتير وحضنك عنه مهما بعدت برجع ليه وقلبي يدوب فى احساسه اللى عايش فيه)

150102 – اسكتي (ورايحه تقولي كلام للناس على اى اساس بتقولي جرحنى وعمره ماحس انتى اللى مبتحبيش فى حايتك غير دايما حاجة واحدة بس ياريت اقدر اقولها فى اغنية العيب مش فيكي دانا اللى بميل لناس متعرفش الحنية وقلوبها كدة فتحاها سبيل)

150103 – ايام زمان (على ذكري ساعات فى حياتنا زمان عايشين نتمني يوم من العمر اللى فات ونعيش مع ناس كانو اغلي الناس وياريت لو ترجع بينا اجمل ذكريات)

150104 – بعيد عن عيني (يغيب عن عيني ولكنو فى قلبي مهما اغيب عنه وكل مابتحرم منه كل مازاد فى قلبي هواه)

150105 – بكلمة نتصالح (دة حبه بيعدي على قلبي ويهدي ويقولي مين قدي حبك بالشكل دة ليه اسيبه يندهلي وفى بعدي يشتئلي مانا عارفه محتاجلي وانا اكتر من كدة)

150106 _ دايب (عارف لما جمبى بقيت بالحياه حسيت ايوه انا اتطمنت)

150108 _ هي دي (انا عارف ان الملايكه يا حبيبتى ما بتتشافش)

150110 _ روح قلبى ( علشانك انا اتحدى الكون)

150107 _ اصعب احساس (وعشان انا عادى وابويا كان عادى)

150109 _ ما توصنيش (معقول ما تعرفش انت مين انت اللى بتيجى فى العمر مره ولا تتنسيش)

150112 – شوفي بقي

شوفي بقى ما بجيش انا بالطريقة دي مش عايز اجرحك

الا انا ماتمشيش معايا السكة دي انا ممكن ازعلك

وانسي تاني اندهلك ودماغك خليها تاكلك بافكارك اللي مخلياكي كده مش على بعضك

بتشكي فيا كده ليل نهار ومعيشاني على طول في نار

ابعدي عني وخليكي قدامي محافظة على شكلك

أتمنــى لكــمـ إن يكــون الموضوع عجبكمـ وأنتــظرو المزيـد

Digg This

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق